h1

Over huwelijksaanzoeken

22 juli 2010

Ja mannekes, wat is me dat. Kom ik na een paar dagen terug naar mijn blog en blijkt dat jullie hier allemaal het verhaal van een huwelijksaanzoek verwachten.

Maar nu heb ik jullie allemaal goed liggen hè.

In tegenstelling tot wat de titel van die bericht suggereert zijn huwelijksaanzoeken en de bijhorende trouwerijen en witte kleedjes en openingsdansen voorlopig nog zeker niet aan ons besteed. Verre van zelfs. Stopt dus allemaal maar met speculeren.

Ik kijk er daarentegen echt naar uit om elke dag thuis te kunnen komen in hetzelfde huis, met hem, bij hem. Elke avond na je werkdag kunnen thuiskomen in een proper huis, het eten dat staat te pruttelen in de potten en ik die het deksel oplicht terwijl ik ‘wat eten we vanavond?’ vraag. Elk weekend ontbijt op bed, vers geperst fruitsap en pistolets uit den oven. Een man die stofzuigt, de ramen lapt, de bedden opmaakt en de was doet. Die de vuilzakken buiten zet en frieten gaat halen als ik daar zin in heb. Die me elke avond toestopt en een nachtzoen geeft.

(soms mag je jezelf vanalles wijs maken)

3 reacties

  1. HAHA


  2. Heb eens heel hard moeten lachen met deze blogpost. ;-)


  3. amai! mooie droom! :-)



Geef een reactie

