h1

Dingen die ik niet durf zeggen

25 augustus 2010

+ Ik dacht altijd dat Genève in Frankrijk lag. Het ligt in Zwitserland.

+ Ik ken niks van politiek. Van ministers, kabinetten, parlementen, lijstrekkers, duwers.

+ Mijn prof zijn adem stinkt soms.

+ Sommige mannen rieken beter dan mijn lief.

+ Ik zou zo voor één dag wel eens Miley Cyrus willen zijn.

+ Mijn lief heeft gelijk als hij denkt dat ik niet goed kan autorijden. (Hij zegt het niet luidop, maar ik zie het hem denken).

+ En dan is er nog dat ene dingetje dat ik zelfs hier niet durf zeggen.

10 reacties

  1. zeg ons zo nieuwsgierig maken naar dat laatste puntje.

    Ik heb lange lijstjes dingen die ik niet zou durven zeggen, noch publiceren op mijn blog.


  2. Komaan, Lime, het is het internet maar! Niemand leest dat! Je echte naam staat er niet onder! Niemand weet wie je bent! En het kan nog altijd fictie zijn! Ik kan het weten!


  3. Mijn nieuwsgierige aard drijft ook efkes boven ;)


  4. Dat ene dingetje dat ge hier niet durft zeggen wil ik ook wel weten :-P Komaan Lime, ’t is het internet maar!


  5. Ik zou ook wel es voor een dag Miley Cirus willen zijn, alleen al om es een pruik te dragen en door stylistes gekleed te worden.


  6. COME ON LIME ;-) Je mag het dingetje altijd mailen ook hehe :-)

    En de meeste bva


  7. De meeste van die dingen kan ik wel begrijpen, Miley Cyrus is niet mijn ultieme droom, maar ik zou de kans ook niet laten liggen haha!

    En dat laatste dingetje? Sommige dingen hou je gewoon beter voor jezelf ;-)


  8. en durf je het niet mailen? :)
    keep up the good work Lime en nog proficiat met het huis en de dodentocht en uw nakende trip als reisleidster!!!


  9. haha ik heb ook wel zo’n rijtje :)


  10. nu de dingen die je wel durft zeggen



Geef een reactie

