h1

De eerste reis.

29 september 2010

Dat was fijn hè mannekes. Dat was fijn.

Mijn eerste reis als heuse reisbegeleidster.

Toffe groep, perfecte organisatie (moehaha), vermoeiende wandelingen met de bijhorende voldoening achteraf. Stralend blauw weer waardoor we getrakteerd werden op schitterende vergezichten daar in de Italiaanse Alpen. Samen lekker koken, lachen, spelen, babbelen. En ik ben geeneens verloren gelopen!

En, ge gaat het nooit geloven. Ik heb net mijn eerste evaluatie doorgestuurd gekregen, en daar staat op – houd u vast –

“Oriëntatievermogen: goed”

Ik sta verbaasd van mezelf.

4 reacties

  1. en jij niet alleen :-p


  2. dat verdient toch wel een klein applausje!
    *klapklapklap*


  3. proficiat :)


  4. […] was een goedgevuld jaar. Ik ben in Marrakech geweest, Italië, Göteborg en Nepal. Ik heb twee teennagels verloren. De eerste door dit zotte idee en de tweede […]



Geef een reactie

