h1

Waarom iedereen altijd lacht als er een Husky in mijn buurt komt.

11 januari 2011

Laten we er gewoon even van uit gaan dat onderstaand vertelsel fictief is en dat elke gelijkenis met bestaande personen berust op louter toeval.

Een hele tijd geleden woonde ik samen met twee andere meisjes in het prachtige Florida. We huurden daar een – schitterend – appartementje met drie slaapkamers, twee badkamers, een vijver, zwembad en knappe buurman. We woonden op het derde verdiep en hadden een prachtig uitzicht over de vijver. De zon scheen altijd, alle winkels waren altijd 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 open en het was altijd wel ergens solden. We hadden nooit veel om handen waardoor we altijd bruin waren. Het was een prachtige tijd.

Op een gegeven moment kregen we een briefje van het management van het appartementencomplex in de bus. Dat er de laatste tijd wel erg veel hondendrollen gevonden werden tegen de gevels en of de eigenaar van de betreffende hond alsjeblieft het hondenperkje wou benutten omdat het niet echt hygiënisch was en er kinderen speelden in het gras.

‘Ah, ja, dat zal wel die Husky van beneden zijn’, zei één van mijn roommates.

En toen zei ik iets wat ik nooit had mogen zeggen,

‘Hoe weet jìj nu dat die Husky heet?’

Het heeft een tijdje geduurd eer ik mijn antwoord kreeg. Ze lagen plat van het lachen.

6 reacties

  1. En mogen wij nu ook even lachen? ;-)


  2. ok ROFL!!!!!


  3. al goed dat het puur hypothetisch is! Anders had je jezelf wel heel erg belachelijk gemaakt!
    hihihihihihihi :-)


  4. *gniffel*

    We kunnen niet allemaal hondenmensen zijn hé..


  5. oooh huskies zijn zo mooi :)


  6. LOL



Geef een reactie

