h1

+

22 juni 2011

+ Kamperen in Duitsland met mijn lief. Lange dagtochten maken. In de verte een openluchtzwembad zien, je badpak gaan halen en erin springen.

+ Met mama in het reuzenrad op de sinksenfoor zitten. ‘Whoah, zo mooi!’, zeg ze. Ze houdt lachend haar pruik vast. ‘Sebiet valt ie af!!’

+ Je huis dat een echte thuis wordt.

+ ’s Avonds een briefje op de keukentafel terugvinden waarop je gecomplimenteerd wordt voor je gezellige thuis wanneer overdag je mama en een vriendin er koffie wezen drinken zijn terwijl je zelf aan het werk was.

+ Een lief dat je elke dag minstens één keertje zegt dat hij je graag ziet.

+ Een lief dat je elke dag vraagt ‘of ie het al gezegd heeft vandaag?’

+ Schilderijen die speciaal voor jou gemaakt zijn.

+ Piepkleine neefjes die gedoopt worden

+ Kadootjes krijgen. Kadootjes geven.

+ Bloemen krijgen van je lief. Een lief dat kookt voor je. Croissants gaat halen op zondagochtend. Je rug zachtjes streelt. Je voeten vastneemt. En dat allemaal zonder dat ge iets moet vragen.

+ Mensen die je helpen met iets.

+ Een conducteur die niet boos is als je je abonnement vergeten bent.

+ Het duivenmelkerachtige ‘Koooooom kom kom kom kom. Kooooooom kom kom kom. Kooooooom kom kom kom kom.’ horen uit de slaapkamer als je lief al in bed ligt en je zelf nog in de badkamer staat.

+ Weten dat er op een kleine 400 passen van je woonplaats olifanten en giraffen staan.

 

(ik doe mijn best)

13 reacties

  1. Blij om hier wat positieve signalen op te vangen.


  2. Goed bezig! Blijven gaan :-)


  3. Ik ben blij voor jou voor die pluspuntjes

    die duivenmelkerskreet vind ik ontzettend grappig


  4. Natuurlijk doe je je best! Vooral blijven plusjes opschrijven (hier of in gedachten of nog ergens anders)! Elke dag, tot er een dag is zonder minnetjes.


  5. Ik ga helemaal akkoord met Vuur. Vind het ook een mooie tip aan mijn eigen adres :-). Wij wilden ook nog in het reuzenrad. Nu ik dit lees, ga ik nog eens terug naar de Sinksenfoor. Zalig toch, in hartje Antwerpen wonen?


  6. + een positieve blogpost lezen


  7. Lieve Lime,
    ik volg je al een tijdje… je weet wel zo’n anonieme die per ongeluk op je blog verzeilde je stukjes ongelofelijk sappig geformuleerd vond en is blijven plakken…. ik ken alleen een afdruk van jou, datgene wat je op tinternet zet en ik ben blij dat die vandaag positief is!! Go girl!
    Sight


  8. counting your blessings — goed zo! :-)


  9. Ik geloof best dat het niet altijd zo makkelijk is, ook al doe je nog zo je best – op mijn blog verzucht ik ook wel eens dat ik in een dalletje zit. Ook hier wordt eraan gewerkt – en dat gaat met ups en downs.

    Veel goeie moed, meid, je komt er wel! Het zonnetje gaat heus weer voor je schijnen …


  10. + heerlijk weekendje Ardennen!


  11. Blijven gaan! :-) Blij dat het in stijgende lijn gaat. En pak dat lief van u maar eens goed vast. Dat hij u maar goed soigneert!


  12. Inderdaad, maak dat er geen sleur komt in jullie relatie.


  13. Nu pas hier beland, maar heeeerlijk om te lezen. Ik blijf hangen, ik voel het.



Geef een reactie

