h1

Hei, hei!

9 augustus 2011

Ik ben zo het type dat graag op ‘Where’ve you been’ op Facebook aanduidt naar welke landen ze al geweest is. Niet om te stoefen, eerlijk waar niet, maar voor mezelf. Ik droom dan weg en kan blijven kijken naar die kaart met blauwe landen (geweest), groene landen (willen gaan) en zeldzame rode landen (gewoond).

Tegenwoordig bestaat daar een kleinere variant van, ‘foursquare’. Sommigen van u kennen het, anderen niet (dat ligt niet aan u, maar aan mij, ik ben gewoon een kleine nerd heel diep vanbinnen). Kort samengevat: met foursquare kan je op alle plaatsen waar je dagelijks kom ‘inchecken’, met die check-ins vergaar je punten en kan je mayor worden van plekken en al. Hoezee.

En door die foursquare werd ik met mijn neus op de feiten gedrukt. Elke dag zag er krèk hetzelfde uit (ik wou al lang graag nog eens het woordje krek gebruiken. Bij deze.)

@ Ons Huisje
@ Station Antwerpen-Centraal
@ Station Leuven
@ Fietspunt Station Leuven
@ K.U.Leuven Campus Gasthuisberg
@ Fietspunt Station Leuven
@ Station Leuven
@ Station Antwerpen-Centraal
@ Ons Huisje

Dag in, dag uit, dag in, dag uit.

Dus besloot ik dat het tijd was voor iets anders. Efkes maar, ik heb niet veel tijd. Maar toch.

Noorwegen.

5 reacties

  1. Norway sounds nice. Baltimore sounds better. Come visit! Miss you!!!


  2. *jaloers*

    Daar wil ik ook nog eens naartoe, nadat onze vorige trip daar letterlijk een beetje te veel in het water gevallen was.


  3. Noorwegen staat al aangeduid bij mij als blauw land, al ben ik alleen nog maar in Oslo geweest. Ik heb die applicatie niet echt staan, maar ik hou ook wel van zo’n lijstjes, en ik heb zelfs zo’n logboekje gekregen waarin ik kan aanduiden in welke landen ik al geweest ben.
    Veel plezier!!!


  4. Noorwegen is wel een verschilletje met je dagelijkse locaties natuurlijk. Veel plezier ginder! :-)


  5. Groot gelijk, geniet ervan!



Geef een reactie

