h1

Noorwegen.

21 september 2011

Noorwegen was fantastisch.

Bergen, plateaus, gletsjers, rotsen, gras, wandelen, kayakken, klauteren, varen, ijswandelen. En vooral: weinig tot geen gsm, geen computer, geen telefoon. Geen lawaai. Enkel de tent en elkaar.

Dit is zoals ik mijn vakanties graag heb.

(Dat ik een paar keer luidop gedacht heb “verdomme, voor ’t zelfde geld kon ik aan een zwembad in de zon liggen”, laten we geheel achterwege. Dat was dan ook vooral door één der clichés van Noorwegen: ‘Het weer in Noorwegen: het heeft net geregend, het regent, of het begint te regenen.’ En zoals iedereen weet zijn clichés er om bevestigd te worden.)

2 reacties

  1. Zolang je ondertussen nog kan genieten maakt dat beetje slecht weer niet uit!! ;-)


  2. Sounds fantastic … Wou dat ik er ook was …



Geef een reactie

