h1

Eindelijk… 2012

2 januari 2012

Ik zei het u in mei al, dat 2011 niet mijn jaar zou zijn. Mei is best wel vroeg, eigenlijk, achteraf gezien. Maar ik voelde het, ik wist het. En ik kreeg gelijk. 2011 was niet van mij.

2012 wordt anders. Dat voel ik ook.

Ik heb voor de verandering eens een echt ouderwets lijstje opgesteld. Dingen die ik wil doen, kopen, zien en meemaken in 2012. Van enorm praktisch (ik wil onze kelder graag in orde krijgen) tot enorm ruim (ik wil veel en veel gelukkiger worden).

Een gelukkig nieuwjaar, iedereen.

+ 500 km lopen

+ doctoraatstitel halen

+ een toffe job vinden

+ voet in Amerika zetten

+ veel en veel en veel meer gelukkige momenten

+ de kelder in orde brengen

+ een macbook pro kopen

+ meer boeken lezen, laat ons zeggen, 15

+ het jaar gelukkiger eindigen dan ik nu ben

+ …

3 reacties

  1. … en met mij afspreken! ;)


  2. Op een beter jaar dan 2011, Lime! ’t Is je heel erg gegunt. Letterlijk en heel gemeend: een gelukkig nieuw jaar.


  3. […] 2012 schreef ik dan ook dat 2012 anders zou worden. Veel en veel beter. Mijn lijstje voor 2012 was eigenlijk […]



Geef een reactie

