h1

Over solliciteren – part two

29 februari 2012

Mijn grootste troef is dat ik ongelofelijk enthousiast ben en heel veel goesting heb om hard te werken.

Blijkbaar is dat ook wat bedrijven zoeken.

En aldus zat ik plots met een enorm luxeprobleem waar ik zelf niet op gerekend had. En moest ik kiezen. En zeggen dat ik er nog even over moest nadenken. Om ten slotte tegen twee mensen te zeggen dat het met pijn in het hart is, maar dat ik besloten heb niet op hun aanbod in te gaan. Het was echt met pijn in het hart, en het was echt moeilijk. Maar ge kunt moeilijk 3 keer full-time gaan werken. En dus koos ik na veel wikken en wegen één van de drie en toen diezelfde keuze bevestigd werd door lotje trek te doen was de beslissing genomen en keek ik niet meer achterom.

En aldus start ik morgen op een verse plek met een verse carrière en een kop vol goesting.

Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Alsof ik voor het eerst naar een nieuwe school ga. Met mijn boterhammendoos met bokes met kaas en een flesje water. Maar met het nieuwe hemdje aan dat ik gisteren met mama kocht en met mijn nieuwe witte schoentjes aan mijn voeten kan het alvast niet mislopen.

14 reacties

  1. Wat leuk, ik volg je blog al een tijdje, eerder als lurker (shame on me), maar ik zat en zit in exact dezelfde situatie en begin morgen ook aan een verse start. Heel veel succes, het worden vast spannende tijden!


  2. Spannend! Veel succes gewenst alvast!


  3. Spannend, idd net als de eerste schooldag vroeger! Succes!


  4. Wheee spannend, je gaat dat goed doen!


  5. Heel veel succes!!! En als je een adresje wil om je eerste werkweek in schoonheid mee af te sluiten, wil ik zeker uitwisselen! (mii-jou@hotmail.com)


  6. proficiat met je nieuwe job ! succes !


  7. Proficiat met je nieuwe job! Geniet ervan.


  8. Heel veel succes met je nieuwe job!


  9. Ik ben blij dat je iets gevonden hebt dat je ligt! Veel succes ermee!


  10. hihi, ik heb vorige week aan mijn promotor gevraagd waarom hij mij heeft aangenomen 4 jaar geleden. Blijkbaar om dezelfde redenen als jij, dat zijn precies troeven op de werkmarkt ;-)

    Enneuh, gij gaat dat supergoed doen! Met of zonder die witte schoentjes.


  11. Veel succes ermee, veel plezier!


  12. Hoera! Good luck!!


  13. Proficiat!


  14. En, en, en? Hoe was ’t ?



Geef een reactie

