h1

’t Is daar goe.

16 maart 2012

Echt waar.

Dag en nacht.

Dag en nacht verschil, vroeger en nu, toen en dan en nu en hier.

Tot nu toe heb ik mezelf elke dag al een paar keer moeten inhouden om mijn collega’s, mijn leidinggevende, de mensen van het team, ja, iedereen die in het bedrijf werkt (en dat zijn er veel, heel veel) niet vast te nemen en hun pollen te kussen, hen te omhelzen, te bedanken voor alles, gewoon, omdat ze zo gewoon en zo vriendelijk en zo behulpzaam zijn. Ja ik zou zelfs in staat zijn hun voeten te wassen moesten ze erachter vragen.

(Ok ja, dat laatste nu ook weer niet).

Wel een beetje voorzichtig, en veel hout vasthouden, want ge weet nooit hoe iets dat mooi begint kan eindigen.

Maar toch, ik zweerhetu (en dit is een bekentenis, ’t is niet de bedoeling dat ge het overal gaat verkondigen want een griet die zit te bijna-schreien op het toilet is zooooo bakvis terwijl ik mijn uiterste best doe om keivolwassen en professioneel en al over te komen): ik heb al enkele keren gedurende een wegdroommoment op het toilet (ja, geef toe: ook voor u is een toiletbezoek het ideale moment om even weg te dromen) mijn tranen moeten wegslikken, gewoon van contentement.

’t Is daar goe.

 

3 reacties

  1. :) Fantastisch toch!


  2. Moet heerlijk zijn om je droomjob te kunnen uitoefenen, met droomcollega’s dan ook nog blijkbaar. Veel succes nog.


  3. super !!!!



Geef een reactie

