h1

Over bijleren en leven.

16 april 2012

Ik leer ongelofelijk veel bij. Over dingen waar ik een half jaar geleden nog nooit van gehoord had. Ik gebruik afkortingen als een echte vakmens en ook al zit ik er nog regelmatig naast, ik voel me er wel thuis in. Ik heb heel veel goesting om heel veel bij te leren en om alles onder de knie te krijgen maar tegelijkertijd werkt dat ook af en toe wel frustrerend. Het kan niet snel genoeg gaan! Er gaan nieuwe werelden voor me open en ik leer niet enkel nieuwe dingen en nieuwe plaatsen kennen maar ook nieuwe mensen, heel veel nieuwe mensen en veel te veel nieuwe namen.

Maar ik leer tegenwoordig ook bij over dingen die ik eigenlijk nog moest weten maar die al zovele jaren stof liggen te vergaren in mijn hoofd dat ge al een serieuze dyson nodig hebt om het er nog af te krijgen. Ja beste mensen, ik volg franse les in avondschool. Vandaag had ik examen en overmorgen – houd u vast – mag ik een spreekbeurt geven, jawel.

De keerzijde van die medaille vol met nieuwigheden is wel dat ik om 22.30 ’s avonds compleet uitgeteld ben. Niet alleen mentaal door dat vele nadenken en het vele frans praten (2 keer 2.5 uur in de week is wel meer dan genoeg) maar ook door het vele lopen waar ik me weer volop in gesmeten heb en waar ik met volle teugen van geniet.

Ik leef weer een beetje meer dan een tijdje geleden.

One comment

  1. Blij dat te lezen! See you on Sunday, wanneer jij me voorbij komt geracet :-).



Geef een reactie

