h1

Het leven gaat snel. As we speak.

29 juni 2012

+ een hilarisch misverstand tussen twee collega’s over paarden hebben, een zwangerschap, namen al dan niet zelf mogen kiezen omwille van een eventuele foklijn en de vrouwelijke collega die na een lange stilte verschrikt roept “IK ben zwanger, niet mijn paard hè”

+ gelato factory, smoutebollen en churro’s op de sinksefoor, twee dagen achtereen BBQ’en onder ons tweetjes op ons piepkleine terras omdat het eindelijk eindelijk warm was – of toch eventjes – en we proefden van de zomer

+ de mega lamsburgers en wraps van de lunchbox alsook hun verse gemberlimonade. En hun coole garcon die zichzelf ‘woodstock’ noemt op de afrekeningen.

+ nog meer smoutebollen

+ schoonzussen die op bevallen staan

+ schoonnichtjes die zwanger zijn

+ nichtjes die bevallen zijn

(er zijn best wel veel mensen in mijn buurt zwanger)

+ het reuzenrad bij zonsondergang

+ lopen, veel lopen

+ een compliment

+ schoonzussen die bevallen zijn terwijl ik dit blogbericht schreef – het bewijs dat het leven snel gaat, heel snel!

(ik ben tante!)

One comment

  1. Proficiat tante Lime!



Geef een reactie

