h1

En plots wordt alles donker voor mijn ogen.

25 augustus 2008

We babbelen. Een beetje eng vind ik het. Hij lacht en probeert me met zijn mooie bruine ogen gerust te stellen. Plots is er water. Water, overal. Zachtjes worden we vooruit getrokken. Mijn hartslag versnelt. We praten verder, maar een eng geluid komt steeds dichterbij tot we elkaar bijna niet meer verstaan. Nog meer water. En plots wordt alles donker voor mij ogen.

Een kleine minuut later zie ik overal zwepen. Ze slaan om ons heen, links, rechts, boven. Ik kijk rond me en schuif wat dichter naar hem. Hopelijk merkt hij niet dat ik het enger vind dan ik hem vertel. Maar we komen er door. Traag meer zeker. Heelhuids. En zien we terug daglicht.

Mijn eerste keer in een carwash.

13 reacties

  1. Amai die titel, ge kunt ne mens wel doen panikeren hee ;-)


  2. Lime, er zijn dingen om over te bloggen, en er zijn dingen om NIET over te bloggen.
    Een eerste keer vind ik mss iets te persoonlijk om zomaar in het openbaar te gooien?

    Altijd opletten dat de ramen gesloten zijn he!


  3. Sex in een carwash en dan met zweepjes en al… dat was eigenlijk iets voor een youtubefilmpke Kato! Heb je zoiets? ;)


  4. Auw maai gawd allemaal, ik doe wel geen vieze dingen in een carwash hè. En nee, ergens anders ook niet :)


  5. Beeldtaal! Nergens goed voor! Ik was mij ook al weer veel ergere dingen aan ’t voorstellen!


  6. “ik doe wel geen vieze dingen”, wat zeggen ze soms: ontkennen is bekennen? ;)


  7. Als kind mee naar de carwash gaan, was steeds een bevreemdende ervaring. Precies of die borstels (toen waren het nog borstels en geen ‘zweepjes’) je helemaal gingen vermorzelen.


  8. Allez, ik vond dat als kind net altijd spannend (op een goeie manier) en ik wou altijd mee met papa of mama! Nu ben ik helaas op een leeftijd gekomen dat ik er niet veel meer aan vind.


  9. Ha! Ik ken het gevoel, zo voel ik me na 10 keer in de carwash nog steeds.


  10. Ja inderdaad, ik heb er nu al een paar keer ingezeten (hoewel het nu al heel lang geleden is gezien liefje met een cabrio rijdt, not carwashproof (overigens het enige nadeel aan die auto ;))) (amai wat een haakjes) en ik vind het ook nog een minibeetje beangstigend ;)


  11. Eerste keer is spannend hé, zeker ikke alleen met mijn nieuwe autootje… brr :-)


  12. Amaai, een lief met een auto!
    Toen ik uw postje begon te lezen kreeg ik wel een bang gevoel. Gelukkig was het maar de carwash :)


  13. zweepjes in een carwash? :D



Plaats een reactie