h1

Over badeendjes en witloof.

23 februari 2008

img_6280.jpg

Kwart voor één ’s nachts. Een hoopje mensen die elkaar voordien nog nooit gezien hebben zitten aan tafel, iedereen met in de ene hand een pint en in de andere een felgekleurd badeendje. Tussen hen in een grote doos vol met witloof. Dat kan maar één ding betekenen: dat het geslaagd was.

De wie, wat, waar, hoe en wanneer van de witloof was initieel niet echt duidelijk, maar hilarisch was het wel. Zeker als je de overschot meeneemt naar de 7 oaks achteraf om aldaar een vrijgezellenavond na te bootsen en 4 jenevers te krijgen voor 3 witloofstronken.

Een zeer, zeer geslaagde avond vond ik het. Ik heb niet met iedereen kunnen babbelen met wie ik wou babbelen, jammer, maar reden genoeg om het nog eens over te doen! De eendjes waren schattig, talrijf en succesvol. Zo ook de bloggers. Nieuwe mensen leren kennen, eindelijk gezichten kunnen plakken op blogs die je al jaren of maanden leest. En zelf ook compleet uit de anonimiteit verdwijnen. Blijkbaar dacht iedereen dat ik lang haar had. Het spijt me dat ik jullie teleurgesteld heb ;)

En nu we elkaar toch kennen: tot volgende week op de Bwards?

14 reacties

  1. Ik dacht ook dat je haar langer was eigenlijk..

    Moet werken zaterdag, dus ben niet van de partij..


  2. Tot op de Bwards, deze keer is het een thuismatch voor mij :)


  3. Leuk om te horen dat het een fijne bedoening was. Ik had andere verplichtingen, dus kon er (jammer genoeg) niet bij zijn. (En zeggen dat ik in Leuven op kot zit ;-))


  4. […] was goed, de gesprekken open en hartelijk, nieuwe blogs in de rss-reader, meer moet dat niet zijn! Yab en Lime, jullie hebben dat magnifiek gedaan, op naar volgende keer! (Yab had trouwens een heeeel […]


  5. Seven Oaks? Dedoeme toch. Daar heb ik twee weken geleden de nostalgische nacht van mijn leven beleefd. Een vrijgezellenavond om U tegen te zeggen. U U U U U.


  6. Beste Lime, ik wil jou, alsook iedereen die mee de blogdrink in elkaar gestoken heeft, bedanken. Ik heb in het Stukcafé een enorm gezellige avond gehad en nieuwe, leuke mensen leren kennen. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!


  7. Super was het gewoon. Nog eens sorry dat ik ben vergeten dag te zeggen.


  8. Was inderdaad een zéér geslaagde avond! Gecongratuliert!

    En ja, ik ben ook van de partij op de bwards. Zoals Herman al zei: ook voor mij een beetje thuismatch :)


  9. héhé leuk de horen dat het een geslaagde avond was;… jammer dat ik iets te doen had en jammer dat het zo ver weg was…


  10. […] Over badeendjes en witloof door Lime […]


  11. Hey Lime met het korte lange haar (of was het omgekeerd?), heel erg bedankt voor de organisatie! Ik kijk al uit naar de volgende editie :-)


  12. ik dacht niet dat je haar langer was, ik dacht gewoon dat je in het algemeen langer was ;-)


  13. […] numero één bij de arm nemen en hem meesleuren naar de feestafsluiter bij uitstek, de 7 oaks. Jeneverkes en cola drinken. Dansen alsof den duvel in u zit, […]


  14. waar koop je die badeend



Plaats een reactie