h1

25 post-its (2)

19 april 2008

Volgend jaar volg ik een cursus (stijl)dansen. Samen met mijn frietvriendje. Kan me niet schelen dat dansen een hype is. Ik wil het ook kunnen. *** Afterworkparty’s worden zeer serieus genomen door mij: zowel de Midweek Soirée after work party’s als de Out of Office party’s hebben geen geheimen meer voor mij. *** Knuffel mij. Nu! *** Sinds een tijdje bel ik mijn ouders zèlf op, en moeten ze me niet meer terugbellen. Ze horen mij dan ook veel minder vaak dan vroeger. Platzak op café ben ik meestal niet. Ik ben niet bang om te trakteren. *** Mijn haren laat ik weer groeien – dus nu trekt het op niet veel. Rode lippenstift heb ik onlangs voor de eerste keer geprobeerd en ik was er weg van. Lakleren schoenen gaat me net iets te ver. *** Ik geef bloed. *** Ik zie thuis zijn als quality time. Nu mijn mama nog. *** Ik speel piano, maar heb er geen van mezelf. Moet mijn ouders nog overtuigen dat de piano thuis veel beter bij mij zou staan dan bij hen. Ukulele moet èn wil ik nog leren spelen. *** Ik durf geen knopen door te hakken. Ik loop verloren tussen de mogelijke beslissingen die genomen kunnen worden. *** Die reeks onenightstands moet ik proberen, al denk ik niet dat het iets voor mij is. Ik word veel te snel verliefd. *** Ik wil al heel lang eens babbelen met de oude grijze dakloze dame die in het station van Brussel-Centraal vlak bij die wafel- en pizzakraam zit. En dan trakteer ik haar op pizza. *** Ik heb gefeest in Miami, Miami Beach, New York. En nog steeds het gevoel veel te weinig van de wereld gezien te hebben. Hoe meer je ziet, hoe meer je wilt zien. *** Ik ga minder uit dan vroeger, maar ik geniet er meer van. Vrijdagavond is MIJN avond. *** Collector’s items kosten me te veel. Tweedehands spullen vind ik veel aantrekkelijker. *** Ik ben al lang fan van Everybody is free to wear sunscreen van Baz Luhrman. *** Dit is trouwens ook heel intrigerend. *** Parijs is mooi, Leuven is schitterend en Antwerpen is fantastisch. Ik houd van de plek waar ik woon. *** Ik bezoek mijn oma veel vaker nu ze in het rusthuis zit. *** Mijn vrienden zijn fantastisch en ik zie ze allemaal even graag. *** Ik moet impulsiever zijn. Nog meer. Passie. Snel. Beslissingen. Leven. Ik ben niét naar het optreden van Stephen Lynch in Amsterdam geweest enkele weken geleden. Ik had moeten gaan. *** Ik luister niet naar de flauwekul van anderen. Ik maak zelf mijn lijstjes.

2 reacties

  1. Ik wil ook krullen! Naar’t schijnt willen mensen met krullen geen krullen. We zouden moeten kunnen ruilen!


  2. […] Luhrman doet het nog steeds goed! Pimpajoentje geeft ons advies, Lime maakt lijstjes, en Da Dtor wijde er zelfs zijn 300ste post […]



Plaats een reactie